Ήταν μια βροχερή μέρα στο San Pancho, έτσι κατευθυνθήκαμε στο πολύ αγαπημένο εστιατόριο μας για να χρησιμοποιήσουμε το Wi-Fi. Εκεί, καθώς χαρούμε στο μεσημεριανό μας σάντουιτς της Τουρκίας, πήραμε ένα τηλεφώνημα FaceTime από έναν από τους ταξιδιωτικούς φίλους μας:

«Γεια σου παιδιά, θέλουν να ικανοποιήσουν στα τέλη Ιανουαρίου;»

“Σίγουρος! Που?”

“Περιοχή Yucatan;”

“Ναι, ας το κάνουμε να συμβεί!”

Και έτσι ξεκίνησε τη διαδικασία σχεδιασμού να ικανοποιεί με δύο από τους καλύτερους φίλους μας. Πρώτα αρχικά ικανοποιήσαμε τον Bernie καθώς και τον Toni-Lee όταν βρισκόμασταν στη δυτική έρημο της Siwa, Αίγυπτος το 2011. Την χτυπήσαμε στιγμιαία καθώς και το μακρύ, 8ωρο ταξίδι στην έρημο ήταν γεμάτη από το chatter of νέοι φίλοι.

☞ Δείτε πολύ περισσότερες θέσεις του Μεξικού:

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο Puerto Vallarta – 20 υπέροχα πράγματα που δεν θα θέλετε να χάσετε!

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο Playa del Carmen – μια λίστα των κορυφαίων 21

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο La Paz του Μεξικού – μια λίστα με τις 21 Top 21

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο Cabo San Lucas – μια λίστα των κορυφαίων 21

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο Guanajuato – μια λίστα των κορυφαίων 10

Πράγματα που πρέπει να εκτελέσετε στο San Pancho – μια λίστα των κορυφαίων 15

Backpacking Mexico – 8 λόγοι για να ταξιδέψετε εδώ τώρα

Καλύτερες τοποθεσίες για να δείτε στο Μεξικό

Manzanillo Colima – Ο απόλυτος ταξιδιωτικός οδηγός

Έχουμε εξετάσει αυτό το ικανοποιημένο με αυτό το ζευγάρι σε 7 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο – Αίγυπτο, Ιορδανία, Λίβανο, Νεπάλ, Μεξικό, Κίνα και Καναδάς.

Η συνάντηση καθώς και η αλληλεπίδραση με τους ανθρώπους είναι ένα από τα πιο εξαιρετικά στοιχεία ταξιδιού. Ο δεσμός που παράγεται μεταξύ των ταξιδιωτών είναι απερίγραπτη, οπότε όταν πήραμε το τηλεφώνημα από τον Bernie, καταλάβαμε ότι έπρεπε να καταβάλουμε την προσπάθεια να ικανοποιήσουμε ξανά, αυτή τη φορά στο νότο του Μεξικού.

Μια εξαιρετική επανένωση !!
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας γύρω από την περιοχή Yucatan το 2014, είχαμε ακούσει για την Isla Mujeres, ωστόσο, αντίθετα, αποφάσισε να αποχωρήσει στο νησί Holbox. Αυτή τη φορά γύρω, δεν θέλαμε να χάσουμε το νησί των γυναικών, καθώς και να πάρει μια απόφαση που θα ήταν η καλύτερη θέση για να περάσουμε μια εβδομάδα με τους φίλους μας. Τώρα, μην πάρετε τόσο πολύ ενθουσιασμένος, δεν δείχνει ότι υπάρχουν γυναίκες γύρω από τον τόπο, είναι ακριβώς αυτό που η μετάφραση είναι στα ισπανικά;

Ήταν 17 ημέρες θεωρώντας ότι είχαμε κολυμπήσει στον ωκεανό, καθώς και παρόλο που λατρεύαμε απολύτως τις αποικιακές πόλεις της Γκουανταλαχάρα, του Guanajuato καθώς και του Μεξικού DF, των λευκών άμμου καθώς και της αφαίρεσης των υδάτων μας καλούσαν.

Πετάξαμε από την πόλη του Μεξικού μέχρι το Κανκούν, καθώς και να φτάσουμε στο νησί από την πόλη ήταν απλή. Κάναμε τη μέθοδο μας στο Puerto Juarez καθώς και τα εισιτήρια επιστροφής για 146 πέσος το καθένα ($ 10USD). Το απίστευτα γρήγορο πορθμείο μας είχε πετάξει πάνω από το τυρκουάζ νερό καθώς και να έρθει στο νησί σε περίπου 25 λεπτά.

Ένα ικανοποιητικό ταξίδι στο νησί
Καθώς σηκώσαμε τα βαριά μας σακίδια πάνω από τις πλάτες μας, καθώς και βγήκαμε στην αποβάθρα, τα κύματα της απόλαυσης πλημμύρισαν πάνω μας. Υπάρχει μόνο κάτι για την παραλία, καθώς και για συγκεκριμένα την Καραϊβική, μας αρέσει απολύτως! Εμείς ουσιαστικά τρέξαμε στον ξενώνα μας, Hotel Las Palmas, καθώς και δεν μπορούσαμε να περιμένουμε να ικανοποιήσουμε τους φίλους μας.

Μια σημείωση, καθώς και ο χάρτης που έχει σχεδιαστεί με το χέρι έμεινε για εμάς “Είμαι στην παραλία, ο Bernie καταδύεται, θα σας δούμε σύντομα! Love, Toni “Απογυμνώσαμε, μεταβιβάσαμε τις μπάνιο μας, καθώς και αμέσως κατευθυνθήκαμε στην εξέχουσα και εντυπωσιακή Playa Norte (North Beach).

Παρόλο που η παραλία ήταν γεμάτη με ανθρώπους, η έκκληση του έλαμψε. Οι λευκές άμμοι σε σκόνη ήταν επενδεδυμένες με μπαρ Palapa με παραλίες καθώς και πανύψηλα φοίνικα. Το νερό ήταν εξαιρετικά καθαρό, ζεστό, ρηχό και εντελώς χωρίς κίνδυνο για κολύμπι. Μετά την περιήγηση με τους ανθρώπους, εντοπίσαμε τον Toni. Χαιρετίσαμε ο ένας τον άλλον με μεγάλες αγκαλιές καθώς και επιλέξαμε όπου είχαμε σταματήσει πέρυσι στον Καναδά.

Παραλία Playa Norte
Η εβδομάδα που συμμορφώθηκε ήταν σαν διακοπές για εμάς. Οι μέρες ήταν γεμάτες από ξαπλώστρες στην παραλία, απολαμβάνοντας μερικά νόστιμα περιφερειακά καθώς και δυτικά τρόφιμα, καθώς και με τα πόδια, καθώς και κάτω από τους δρόμους, καθώς και το Waterside Promenade. Αυτό το μονοπάτι τσιμέντου είναι η καλύτερη τοποθεσία για να επιλέξετε ένα τρέξιμο, ή απλά μια βόλτα νωρίς το πρωί ή το βράδυ.

Ο Νικ καθώς και ο Bernie ήταν φίλοι κατάδυσης, θεωρώντας ότι η Αίγυπτος καθώς και ήταν ευτυχής να επανενωθεί κάτω από το νερό όταν πάλι. Η κατάδυση ήταν αξιοσημείωτη με ορατότητα περίπου 20 – 30 μέτρων! Πολλά ψάρια εντοπίστηκαν, εκτός από αστακό, χελώνες καθώς και ακτίνες αετών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Νικ καταγράψει την 65η κατάδυση του!

Καταδύσεις με περιπέτειες Squalo στο Isla Mujeres

Ένας εξέχων τρόπος μεταφοράς γύρω από το νησί είναι με τη μέθοδο του καλαθιού γκολφ, ο οποίος ήταν ο καλύτερος τρόπος για τους τέσσερις από εμάς to Δείτε αυτό το νησί 7 χλμ. 650 μ. Μετά την πλοήγηση στη μέθοδο μας από το πολυάσχολο βόρειο άκρο του νησιού, οι δρόμοι κατέληξαν να είναι ουσιαστικά άδειοι.

Ελέγξαμε το ιερό της χελώνας (που δυστυχώς ήταν πολύ περισσότερο σαν ζωολογικός κήπος), σταμάτησε σε μια όμορφη εκκλησία με γυάλινα παράθυρα, ένα πολύχρωμο νεκροταφείο καθώς και τη νοτιότερη ιδέα (Punta Sur). Αυτή ήταν η περιοχή που αποφασίσαμε να απολαύσουμε το πικνίκ που είχαμε συσκευάσει – το guacamole με tostadas, σαλάτα ζυμαρικών με λαχανικά καθώς και τόνο, σκληρά αυγά καθώς και πεπόνι ήταν στο μενού. Το φαγητό, η επιχείρηση καθώς και οι απόψεις ήταν όλες υπέροχες.

Η καλύτερη περιοχή για ένα πικνίκ!
Το Punta Sur είναι το νοτιότερο σημείο του νησιού καθώς και το ανατολικό σημείο της χώρας. Αν ήμασταν εκεί το πρωί, θα είμαστε οι πρώτοι άνθρωποι στο Μεξικό για να βιώσουμε τον ήλιο να ανεβαίνει … αλλά όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι δεν θα συνέβαινε ποτέ!

Είμαστε, ωστόσο, εξαιρετικά σκέψης για τα ηλιοβασιλέματα καθώς και για κάποιο λόγο, όλοι εκκαθαρίστηκαν από την παραλία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αφήνοντας μόνο τους δυο μας, καθώς και μερικούς ντόπιους για να απολαύσουν τον ήλιο που βυθίζεται πίσω από το Κανκούν απόσταση.

Οι βραχώδεις βράχοι καθώς και η εκπληκτική θάλασσα στο Punta Sur

Μετά από ξαπλώστρες στην παραλία, τρώγοντας νόστιμα φαγητά καθώς και μεθόδους κατανάλωσης, καθώς και πολλές μαργαρίτες, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε. Οι τέσσερις από εμάς είχαν μια πολύ περισσότερη νύχτα μαζί στο Κανκούν πριν από τη διάσπαση των τρόπων. Αναρωτιέμαι πού στον κόσμο θα ικανοποιήσουμε το επόμενο;!

Ελέγξτε αυτή την τηλεόραση Goatlife όπου θα ελέγξουμε το Isla Mujeres σε ένα καλάθι γκολφ!

Όπως αυτό το άρθρο; Κάντε το!

Έχετε καλούς φίλους που έχετε ικανοποιήσει στο εξωτερικό καθώς και διατηρείτε επαφή; Πείτε μας για αυτά παρακάτω!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδεικνύει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.