το μισούμε όταν πρέπει να σχεδιάσουμε τα πάντα ενώ ταξιδεύουμε. Θεωρούμε ότι το αγχωτικό πρέπει να κλείσουμε πτήσεις και δωμάτια ξενοδοχείων στην πρόοδο και να αποφασίσουμε πόσο καιρό θέλουμε να είμαστε σε μια χώρα. Επειδή ποιος ξέρει; Ίσως δεν θα μας αρέσει ένα συγκεκριμένο μέρος και θα θέλουμε να φύγουμε νωρίς, ή, ίσως, θα το αγαπήσουμε και θα θέλουμε να μείνουμε περισσότερο. Αυτή είναι μια από τις χαρές του να μην έχουμε ένα πρόγραμμα ή ένα σχέδιο, μπορούμε να έρθουμε και να πάμε όπως θέλουμε.

Ωστόσο, κάναμε ένα τεράστιο λάθος με το να μην προγραμματίσουμε και για το λόγο αυτό κατέληξε να κρατάμε το ταξίδι μας στις Φιλιππίνες για το Πάσχα. Δεν συνειδητοποιήσαμε πόσο νωρίς ήταν οι διακοπές φέτος και βρεθήκαμε να ταξιδεύουν σε μια πολύ καθολική χώρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Πολλοί, πολυάριθμοι Φιλιππινέζοι ζουν στο εξωτερικό και στο Πάσχα αυτοί οι άνθρωποι επιστρέφουν στην πατρίδα τους για να επισκεφθούν την οικογένεια και τους φίλους τους. Αυτό σημαίνει ότι όλοι θα κινούνται γύρω. Οι πτήσεις, τα σκάφη, τα λεωφορεία και τα ξενοδοχεία είναι γεμάτα και οι τιμές έχουν περάσει στα ύψη για τις διακοπές. Έτσι, κάποιος προγραμματισμός έπρεπε να συμβεί το συντομότερο δυνατόν όταν φτάσαμε εδώ. Βρισκόμασταν στη Μανίλα στο Internet Cafe για ώρες και ώρες προσπαθώντας να κλείσουμε δωμάτια σε διαφορετικά νησιά και να προσπαθούμε να βρούμε φτηνές πτήσεις για να μας φτάσουν. Καταλήξαμε να υπολογίζουμε τα πάντα.

στο Διαδίκτυο Cafe προσπαθώντας να υπολογίσει ένα σχέδιο
Αλλά ακόμα, για εμάς, οι Φιλιππίνες ήταν μια πλήρης και συνολική παράσταση Gong. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψουμε! Οτιδήποτε θέλουμε να κάνουμε δεν έχει επεξεργαστεί. Τα πάντα από την αρχή ήταν ένα χάος. Φτάσαμε όχι στη Μανίλα, αλλά έξω από την πόλη στο Clark. Κλείσαμε αυτό το ταξίδι πάνω από το Πάσχα. Θέλαμε να επεκτείνουμε τη βίζα μας στο αεροδρόμιο του Clark, αλλά ο ταμίας ή κάποιος για να ασχοληθεί με τα χρήματα δεν ήταν εκεί, οπότε δεν μπορούσαμε. Επειδή φτάσαμε στη Μανίλα την Παρασκευή, έπρεπε να περιμένουμε να τελειώσει το Σαββατοκύριακο και να ανοίξει η πρεσβεία τη Δευτέρα, για τον λόγο αυτό χάνοντας πολύ χρόνο σε μια μεγάλη πόλη.

Δεν είναι ένα πολύ παρήγορο σημάδι!
Πήραμε ένα λεωφορείο από τη Μανίλα στο Vigan την Τρίτη μετά από να πάρει τις θεωρήσεις μας πίσω (έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον για να τους έχουμε βιασύνη, δεν υπήρχε τρόπος να περάσαμε άλλες 7 ημέρες σε αυτή την πόλη!) Το λεωφορείο ήταν υπέροχο, είχε Το A/C, τα άνετα καθίσματα και ο οδηγός μας έδωσαν ακόμη τουρίστες τα καθίσματα “παρατήρησης”, καλύτερα στο μέτωπο. Δεν υπήρχε τίποτα να παρατηρήσει στην πορεία όμως, απλώς ότι κάθε πόλη, μεγάλη ή μικρή, είχε ένα Jollibees, Chow King & McDonald’s. Αυτές οι 3 μεγάλες αλυσίδες γρήγορου φαγητού είναι παντού εδώ. Φτάσαμε στο Vigan μετά από μια βόλτα με λεωφορείο 11 ωρών. Μια πολύ μεγάλη μέρα.

Ο Vigan είναι μια από τις παλαιότερες πόλεις στις Φιλιππίνες και κατά τη διάρκεια της ισπανικής κυριαρχίας ήταν ένα πολύ σημαντικό πολιτικό και στρατιωτικό κέντρο. Η παλιά πόλη, η οποία είναι μια περιοχή παγκόσμιας κληρονομιάς, ήταν μια όμορφη περιοχή, οι δρόμοι αποκλείονταν από την κυκλοφορία, τα άλογα και τα μεταφορικά περιπλανώσαμε τους λιθόστρωτους δρόμους και η παλιά ισπανική και κινεζική αποικιακή αρχιτεκτονική ήταν συναρπαστική. Πολύ πριν φτάσουν οι Ισπανοί, οι Κινέζοι αφορούσαν τον Vigan για να βοηθήσουν να γίνει ένα λιμάνι. Τα μεταξωτά, πορσελάνη, χρυσός, μέλισσας και ορεινά προϊόντα διαπραγματεύθηκαν μεταξύ των ανθρώπων. Πολλοί άνθρωποι από την Κίνα έφτασαν στο Vigan και ξεκίνησαν οι συμμετέχοντες στο λαό των Φιλιππίνων. Η αίμα που είναι γνωστοί για το αιμοσφαίριο που είναι γνωστοί ονομάζεται Biguenos … ένα μείγμα κινεζικών και Φιλιππινέζικων αίματος.

Άλογο και μεταφορά στο Vigan

Μείναμε στο πανδοχείο του παππού, το οποίο ήταν ένα όμορφο παλιό σπίτι που χτίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1900. Τα δωμάτια ήταν καλά με μια τουαλέτα μέσα και τα συμβατικά συρόμενα παράθυρα καπετάνιου ήταν μια ενδιαφέρουσα πινελιά. Το ξενοδοχείο μας ήταν σε μια ιδανική τοποθεσία καλύτερη κοντά στους λιθόστρωτους δρόμους όπου δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία.

Το δωμάτιό μας στο Vigan – Inn Grandpa’s Inn

Καταλήξαμε να κάνουμε το δρόμο μας έξω από τη ζώνη χωρίς κυκλοφορία και αυτό ήταν ένα λάθος! Τα αυτοκίνητα τελείωσαν και το κοινό τρίο των αρθρώσεων γρήγορου φαγητού έφερε τους δρόμους. Το αφήσαμε αμέσως και επιστρέψαμε στην πιο ήσυχη περιοχή. Περνούσαμε στους δρόμους και κοίταξα την αρχιτεκτονική. Βρήκαμε κάποιες μεγάλες μικρές τοπικές αρθρώσεις για φαγητό και όταν ο καιρός ψύχθηκε το βράδυ, οι καρέκλες και τα τραπέζια θα έρθουν στους δρόμους για δείπνο. Το προτιμώμενο φαγητό μας ήταν τα empanadas που πωλήθηκαν στη νυχτερινή αγορά. Το Tortilla από αλεύρι ρυζιού ήταν γεμάτο με λουκάνικο λάχανο, αυγό και σκόρδο, βαθιά τηγανητά και σερβίρεται με ξίδι και σάλτσα κρεμμυδιού! Ήταν νόστιμα και κοστίζουν μόνο 75 σεντς το καθένα.

δρόμοι του Vigan τη νύχτα

Γυναίκες που κάνουν empanadas στη νυχτερινή αγορά

νόστιμο empanada!

Αφού περάσαμε 2 διανυκτερεύσεις στην πόλη, ήμασταν στο δρόμο μας για να δείτε το καταπληκτικόΗ Παγκόσμια Κληρονομιά της Παγκόσμιας Κληρονομιάς του Banaue.

Όπως αυτό το άρθρο; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι ένας συνεργάτης του Αμαζονίου και επίσης θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κερδίζουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας και αγοράζετε από αυτούς τους λιανοπωλητές.