σχεδιάζετε μια δική σας περιπέτεια του Μπουτάν, αλλά δεν είστε σίγουροι για τα καλύτερα πράγματα που πρέπει να κάνετε στο Μπουτάν;

Φανταστείτε να ξυπνάτε το πρωί και να κοιτάξετε έξω από το παράθυρό σας για να βρείτε τον εαυτό σας περιτριγυρισμένο από βουνά και δέντρα, με σκοπό τους αρχαίους ναούς και τα μοναστήρια προς κάθε κατεύθυνση;

Γιατί να μην μετατρέψετε αυτό το όνειρο σε πραγματικότητα και να ελέγξετε το Μπουτάν;

Το Μπουτάν είναι κυρίως γνωστό τα τελευταία χρόνια ως η μόνη αρνητική χώρα του άνθρακα στον κόσμο. Και τι σημαίνει αυτό, μπορείτε να ρωτήσετε; Δείχνει ότι αυτή η χώρα απορροφά πολύ περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα από ό, τι παράγει στην πραγματικότητα! Η χώρα έχει επίσης λάβει διαδικασίες για να διασφαλίσει ότι φροντίζουν το περιβάλλον και την κληρονομιά τους, ώστε να μπορούν να το διατηρήσουν για τις επόμενες γενιές. Καταπληκτικό, σωστά;

Ένα άλλο πράγμα που έφερε πρόσφατα το όνομα αυτής της χώρας στους τίτλους είναι η δημοφιλής ιστορία του σημερινού βασιλιά και της βασίλισσας. Οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να βοηθήσουν παρά να αναστρέψουν πόσο ρομαντικό το τέλος του παραμυθιού τους αφορούσε. Οι Royals είναι τώρα ευχαριστημένοι γονείς σε ένα παιδί του οποίου η γέννηση γιορτάστηκε από τη χώρα με τη φύτευση δέντρων-μια ρεκόρ δραστηριότητας που ξεκίνησε από τους κατοίκους της πόλης.

Πριν βουτήξετε στα 10 πράγματα που πρέπει να κάνετε στο Μπουτάν παρακάτω, εδώ κάναμε στο δικό μας ταξίδι στο Μπουτάν με το στόχο του Μπουτάν εκδρομών!

Πίνακας περιεχομένων

Ημέρα 1 στο Μπουτάν – Paro και The Tiger’s Nest
Ημέρα 2 & 3 στο Μπουτάν – Paro στο Thimphu
Ημέρα 4 & 5 στο Μπουτάν – Thimphu στο Punakha10 πράγματα που πρέπει να κάνουμε στο Μπουτάν

1. Δοκιμάστε τα τυπικά πιάτα
9. Ακούστε ιστορίες γοργόνων και βασιλιάδων
10. Πάρτε μια κλοτσιές πίσω στο Hot Springs
11. Βρείτε καταλύματα στο Μπουτάν
Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν ελέγξετε το Μπουτάν

Ημέρα 1 στο Μπουτάν – Paro και The Tiger’s Nest

Ξεκινήσαμε το πρωί μας με μια εντυπωσιακή ανατολή από το παράθυρο του υπνοδωματίου μας, έτοιμο να αρχίσουμε να εξερευνούμε το Μπουτάν! Είχαμε ένα φανταστικό Bhutanese και ινδικό πρωινό στο εστιατόριο του Le Meridien Hotel, στη συνέχεια συναντήσαμε τον καταπληκτικό μας οδηγό, Tashi στη ρεσεψιόν.

Μετά από 20 λεπτά με το αυτοκίνητο, φτάσαμε στην αρχή του μονοπατιού προς το ναό της Tiger’s Nest ή Paro Taktsang. Ένας από τους πιο δημοφιλείς βουδιστικούς ναούς στον κόσμο και σίγουρα ο πιο γνωστός στο Μπουτάν, η φωλιά της Τίγρης χτίστηκε τον 7ο αιώνα σε απότομο βράχο στα 10.232 πόδια (3119 μέτρα) ψηλά! Η πεζοπορία είναι ελαφρώς προκλητική, επειδή τα μέρη είναι αρκετά απότομα και βραχώδη, αλλά είδαμε ανθρώπους όλων των ηλικιών που κάνουν το δρόμο τους μέχρι τις πλαγιές.

Οι απόψεις καθώς ανεβαίναμε στο βουνό ήταν εξαιρετικές και δεν χρειάστηκε πολύς πολύ πριν αρχίσουμε να βλέπουμε το ναό της τίγρης σε απόσταση. Οι κάμερες δεν επιτρέπονται μέσα, αλλά υπάρχουν πολλοί ναοί, ιερά και βωμοί μέσα στο συγκρότημα του ναού. Όλοι έχουν ειδικό σκοπό, όπως η ευημερία, η υγεία και η μακροζωία, ο γκουρού και άλλες κρίσιμες πτυχές της βουδιστικής ζωής.

Από εκεί ελέγχαμε το Εθνικό Μουσείο του Μπουτάν, όπου υπάρχουν πολλά εκθέματα της φυσικής και ανθρώπινης ιστορίας της χώρας. Το παλιό μουσείο βρισκόταν μέσα σε ένα αρχαίο φρούριο, αλλά υπέστη ζημιά σε σεισμό. Παρόλο που το επισκευάστηκαν, αποφάσισαν να οικοδομήσουν ένα εντελώς νέο κτίριο για να φιλοξενήσουν το μουσείο.

Τέλος, ελέγξαμε μια τοπική homestay όπου πολλοί επισκέπτες παραμένουν στο Μπουτάν αντί των ξενοδοχείων. Αυτό ήταν στην πραγματικότητα μια παλιά αγροικία που μετατράπηκε σε τουρίστες στο σπίτι. Έξω σε ό, τι έμοιαζε με ένα μετατρεπόμενο κτίριο αχυρώνα, υπήρχαν ζεστά λουτρά όπου οι επισκέπτες μπορούν να κλωτσήσουν και να χαλαρώσουν τους μύες μετά από μια ολόκληρη μέρα πεζοπορίας και εξερεύνησης.

Ημέρα 2 & 3 στο Μπουτάν – Paro στο Thimphu

Αφήσαμε το Le Meridien Paro το πρωί κατ ‘ευθείαν μετά το πρωινό και κατευθυνθήκαμε προς το thimpu. Ήταν μόνο περίπου μία ώρα περίπου, έτσι είχαμε αρκετό χρόνο να σταματήσουμε για φωτογραφίες στο δρόμο.

Στο δρόμο προς τον Thimphu σταματήσαμε σε ένα αρχαίο μοναστήρι, το οποίο θα μπορούσε να προσεγγιστεί μόνο από την παλαιότερη γέφυρα σχοινιών στη χώρα. Πριν ελέγξουμε το Le Meridien Thimpu, ο κ. Tashi μας πήρε για να δούμε το μεγαλύτερο άγαλμα του Βούδα στο Μπουτάν, τον Βούδα Ντόρντενμα, το οποίο έχει θέα στην κοιλάδα και την πόλη του Θιμού. Είναι ένα εκπληκτικό θέαμα στην κορυφή ενός λόφου και ζωγραφισμένο σε φωτεινό χρυσό. Αυτός ο Βούδας είναι 169 πόδια ψηλός!

Αργότερα, καθώς φτάσαμε στο Thimpu για να ελέγξουμε το ξενοδοχείο μας, περάσαμε την κύρια βουδιστική στούπα της πόλης, όπου υπήρχε ένα κρίσιμο πνευματικό γεγονός, 7 γραμμές ευσεβείς αίσθημα ψαλμωδίας μάντρα του Guru Rinpoche. Εκατοντάδες κάτοικοι της περιοχής έφτασαν και περίμεναν να κάνουν προσφορές, να απαγγέλλουν μάντρα και να λάβουν τις ευλογίες του Γκουρού Ρινποχέ. Ήμασταν πραγματικά τυχεροί που έχουμε το γnullnull