Το Río de la Plata χωρίζει την εκτεταμένη πόλη του Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή, καθώς και την γραφική πόλη Colonia del Sacramento στην Ουρουγουάη. Υπάρχουν μόνο 28 ναυτικά μίλια μεταξύ αυτών των δύο προορισμών, όμως, αισθάνονται τους κόσμους.

Στην μεγάλη και χαοτική πόλη του Μπουένος Άιρες, το ταξί μας έπεσε κάτω από έναν αυτοκινητόδρομο 12 λωρίδων (ναι, 12 λωρίδες) προς το λιμάνι όπου θα πιάσαμε ένα πλοίο στην 3η χώρα μας στη Νότια Αμερική, στην Ουρουγουάη.

Η άφιξη στην Colonia ήταν σαν να μπήκε σε μια κάρτα.

(Μην χάσετε το βίντεο παρακάτω!)

Υπήρχαν τόσο πολλά παλιά οχήματα στην Colonia. Αυτό ήταν απολύτως το αγαπημένο μας
Έχοντας περάσει ένα μήνα στο Μπουένος Άιρες, είχαμε συνηθίσει σε κτίρια Highrise, μαζικά πάρκα, καθώς και μεγάλα αγάλματα, πολλά από τα οποία κατασκευάστηκαν στην ιταλική αναγέννηση ή το ύφος της Art-Nouveau. Το Bit Colonia είναι ένας πορτογαλικός οικισμός από το 1680. Όλα τα κτίρια εδώ στην ιστορική γειτονιά είναι χαμηλά και πολύχρωμα, ενώ οι δρόμοι είναι στενοί καθώς και λιθόστρωτοι. Υπάρχουν πολλά καταστροφικά ερείπια καθώς και μικρά πάρκα για να απολαύσετε.

Η πόλη ήταν απίστευτα πράσινη.

Τα δέντρα κάλυπταν τους δρόμους καθώς και τα πεζοδρόμια που παρέχουν κάποια απαραίτητη σκιά. Μας άρεσε ακριβώς πώς ήταν η φιλική προς το περιβάλλον η Colonia!
Αμέσως “κάναμε κλικ” με αυτήν την τοποθεσία από το πόσο εύκολα προσβάσιμο ό, τι αισθάνθηκε, καθώς και ακριβώς πόσο πολλά αξιολάτρευτα καφέ Bit καθώς και εστιατόρια χύθηκαν έξω στις πίσω λωρίδες. Η ατμόσφαιρα στην παλιά πόλη ήταν εξαιρετικά ήρεμη καθώς και χαλαρή, καθώς και καταλάβαμε ότι είχαμε κάνει μια φανταστική απόφαση να διασχίσει τον ποταμό σε μια νέα χώρα.

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν ένα ταξίδι στην Colonia, ωστόσο επιλέξαμε να περάσουμε τρεις νύχτες εδώ, κάτι που ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν μετά από να αντέξει τη φασαρία καθώς και τη φασαρία της τεράστιας πόλης του Μπουένος Άιρες για ένα μήνα.

Μην χάσετε – η ασυνήθιστη σύνδεσή μας / αντιπαραγωγή με το Μπουένος Άιρες

Μετά το check-in στο γραφικό μας Posada, με περίπου 10 δωμάτια, κάναμε τη μέθοδο μας στην ταράτσα, καθώς και παρατηρήσαμε περίπου 100 άτομα κατά μήκος της ακτής του ποταμού-τόσο η ηλιοθεραπεία όσο και η κολύμβηση. Αισθανόμαστε σαν να χάσαμε, καθώς και από τότε που ήταν 30 μοίρες έξω, ρίξαμε τις μπάνιο μας, καθώς και κατευθυνθήκαμε για μια μέρα στο νερό!

Η θέα από την ταράτσα του Posada μας

Η πρόσληψη ενός ποδηλάτου είναι η καλύτερη μέθοδος για να ξεπεράσετε την πόλη, καθώς και να ελέγξετε πέρα ​​από την παλιά πόλη. Ευτυχώς, η Posada μας είχε δωρεάν ποδήλατα για τη χρήση των επισκεπτών, καθώς και επωφελήσαμε αμέσως από την προσφορά τους, καθώς και τα ποδήλατα μιας ταχύτητας προς τους ευχαριστημένους παραλιακούς.

Εμφανίσαμε ιδρώτα καθώς και πεθαίνουμε για μια κολύμβηση στον αναζωογονητικό ποταμό.

Αυτό που ανακαλύψαμε ήταν ένας συννεφιασμένος, καφέ, ρηχός ποταμός. Αλλά, θεωρώντας ότι άλλοι το απολάμβαναν (και από τότε που ήμασταν τόσο καυτοί), αποφασίσαμε να επιλέξουμε μια βουτιά. Ανεξάρτητα από το πόσο μακριά περπατήσαμε, το νερό δεν ήταν ποτέ υψηλότερο από τα γόνατά μας.

Κοιτάζουμε κάτω, καθώς και το είδος του κυλίνδρου στην αγορά για να καλύψουμε τον εαυτό μας στο νερό για να προσπαθήσουμε να φοβηθούμε. Είμαι βέβαιος ότι ήταν μάλλον το θέαμα!

Ο ποταμός φαίνεται πολύ καλός από μακριά, ωστόσο κοντά ήταν μια ακόμη ιστορία
Αυτό διήρκεσε όλα τα 5 λεπτά πριν είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε.

Ο ποταμός μπορεί να ήταν ένα κομμάτι μιας προτομής, ωστόσο οι άλλες τοποθεσίες που επισκεφθήκαμε και τα εστιατόρια που φάγαμε στο Colonia χτύπησαν το σημάδι.

Η παλιά πέτρινη γέφυρα καθώς και μέρος του τείχους της πόλης

Υπήρχε πραγματικά μόνο ένας πολυσύχναστος δρόμος που τρέχει με το ιστορικό κέντρο καθώς και τα υπόλοιπα ήταν ειρηνικά καθώς και κατοικίες.

Περπατώντας άσκοπα κατά μήκος των πίσω δρόμων που συναντήσαμε τους ντόπιους που κάθονταν στις καρέκλες ναυπηγείων μπροστά στα σπίτια τους που μοιράζονταν την εθνική τους εμμονή, σύντροφος, με ένα ακόμα, ενώ τα γοητευτικά αδέσποτα σκυλιά περιπλανιούνται στους δρόμους σε περιήγηση ενδιαφέροντος καθώς και μερικοί όπως (από τους οποίους πήραν μας).

Βρήκαμε επίσης μια θεατρική παράσταση στο πάρκο καθώς και τους χορευτές Candombe στους δρόμους. Ήπιαμε μπύρες από τον ποταμό, διερευνήσαμε το λιμάνι, κάθισαν στις πλατείες και απορρίψαμε τη μοναδική ατμόσφαιρα.

Ο χορός Candombe ανακαλύπτεται γύρω από την Ουρουγουάη κατά τη διάρκεια της καρναβαλικής περιόδου. Ο χορός καθώς και το τύμπανο είναι από την εποχή της αφρικανικής δουλείας.

Οι μόνες γνήσιες “τοποθεσίες” στην Colonia είναι μερικά μουσεία, η παλιά πέτρινη γέφυρα καθώς και ο τοίχος, ο φάρος καθώς και η εκκλησία.

Ο φάρος έβγαλε το μάτι μας, καθώς κάναμε τη μέθοδο μας στον λευκό πυλώνα που βγαίνει από το έδαφος. Το Río de la Plata ήταν ένας κρίσιμος ποταμός για τη μεταφορά αγαθών, ωστόσο πολλά πλοία κατέληξαν σε συντριβή – μερικοί με χρυσό καθώς και ασήμι στο σκάφος. Έτσι, το 1855 έγινε απόφαση ότι θα αναπτυχθεί ένας φάρος για να αποτρέψει αυτό το ζήτημα, καθώς και το 1857 το LIΟ Ghthouse γύρισε το φως του για πρώτη φορά.

Ο φάρος στην Colonia αναπτύχθηκε στα ερείπια ενός μοναστηριού
Παρόλο που μια συναρπαστική τοποθεσία καθώς και ένα φανταστικό πλεονέκτημα πάνω από τον ποταμό καθώς και την πόλη, ανακαλύψαμε την πιο μοναδική πτυχή για να είναι ο τόπος του ίδιου του φάρου. Βρίσκεται πάνω από τα καταρρακτώμενα ερείπια του μοναστηριού του Σαν Φρανσίσκο που χρονολογείται από τον 17ο αιώνα. Οι απόψεις από την κορυφή του φάρου, καθώς και το αεράκι, ήταν φανταστικές.

Καταλήξαμε κάτω από την κλιμακωτή σκάλα του φάρου και δείξαμε σε μια στενή, λιθόστρωτη οδό. Παρατηρώντας μια ασυνήθιστα μικρή πόρτα με λίγη ένδειξη πάνω από την είσοδο με τίτλο “Buen Suspiro”, αποφασίσαμε να το επιθεωρήσουμε.

[Αποδείχθηκε] ένα λευκό κρασί!

Πάκτου με τη μικρή πόρτα στο Buen Suspiro White Wine Bar

Ερχόμενοι από το Μπουένος Άιρες, όπου είχαμε το πολύ αγαπητό μας λευκό κρασί Lo de Joaquin, δεν ήμασταν σίγουροι τι θα ανακαλύψαμε από την άποψη του κόκκινου λευκού κρασιού στην Ουρουγουάη. Αλλά, αποδεικνύεται ότι μεγαλώνουν ένα σταφύλι που ονομάζεται Tannat, το οποίο δεν είχαμε ακούσει ποτέ πριν. Αυτό το κόκκινο σταφύλι έχει ένα παχύ δέρμα καθώς και δημιουργεί ισχυρά, γεμάτα κρασιά … ενώ χρωματίζετε τα δόντια σας καθώς και μοβ με γλώσσα.

Όταν ακούσαμε για αυτό το σταφύλι, καταλάβαμε ότι έπρεπε να το δοκιμάσουμε.

Πάρε κάτω για να αποτρέψει το χτύπημα των κεφαλών μας στην πόρτα, μπήκαμε στο μπαρ bit. Ήταν ελαφρώς φωτισμένο, είχε εξαιρετικά χαμηλά ταβάνια με παλιές ξύλινες δοκούς, καθώς και ράφια γεμάτα κρέατα, τυριά καθώς και κρασιά.

Αυτός ήταν ο τύπος μας!

Ο σερβιτόρος πρότεινε το Maderos 2011 Gran Reserva Tannat, το οποίο ήταν η πρώτη φορά που το Tannat Grape θα χτυπήσει τα χείλη μας … αλλά δεν θα ήταν το τελευταίο.

Το Buen Suspiro είναι ένα φανταστικό λευκό κρασί! Εάν έχετε μια ευκαιρία, φροντίστε να πάτε εκεί

Με μια πιατέλα κανονικού περιφερειακού τυριού καθώς και κρέατος καθώς και ένα μπουκάλι ταννατ, πήραμε την ευχαρίστηση μας την τελευταία μας νύχτα στην Colonia στο αχνά φωτισμένο κελάρι.

Δεν χρειάζεται πολύ για να Jive με έναν προορισμό. Το μόνο που απαιτείται είναι μια καλή ατμόσφαιρα, μια ποικιλία από εστιατόρια, καφετέριες καθώς και μπαρ, μερικές συναρπαστικές τοποθεσίες που ρίχνονται, καθώς και φυσικά φιλικοί άνθρωποι. Μπορεί να μην μας άρεσε πάντα ο χρόνος που πέρασα στο Μπουένος Άιρες, ωστόσο η διέλευση του ποταμού προς την Colonia ανυψώθηκε πραγματικά τα ταξιδιωτικά μας πνεύματα καθώς και μετά από τρεις ημέρες, ήμασταν εκστατικοί για να προχωρήσουμε, καθώς και να ελέγξουμε λίγο περισσότερο από την Ουρουγουάη.

Δείτε το βίντεό μας από την Colonia εδώ:

Συμβουλές ταξιδιών:

Υπάρχουν πολλά πορθμεία που ταξιδεύουν μεταξύ του Μπουένος Άιρες καθώς και της Colonia. Κλείσαμε με την Seacat Colonia καθώς και τα εισιτήρια ήταν 550 πέσος της Ουρουγουάης το καθένα (19,40 δολάρια). Το ταξίδι χρειάστηκε μόνο περίπου μία ώρα.

Τα ταξί από το λιμάνι στην παλιά δαπάνη της πόλης 100 πέσος (3,50 δολάρια).

Μείναμε στο Posada del Flor καθώς και πραγματικά άρεσε. Περιλαμβάνεται πρωινό, συν έναν καφέ στα μέσα της ημέρας καθώς και σνακ. Η ταράτσα είναι πραγματικά ωραία, οι χώροι είναι καθαροί καθώς και άνετα, δωρεάν ποδήλατα προσφέρονται, καθώς και ο τόπος ήταν υπέροχος. Πληρώσαμε $ 106 / νύχτα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου σε υψηλή σεζόν, είναι συνήθως περίπου $ 70 / νύχτα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Εάν πληρώνετε με την κάρτα σας στο εξωτερικό πιστωτικό αποτέλεσμα στην Ουρουγουάη, αντί για μετρητά, θα έχετε το 22% από το κόστος των τροφίμων καθώς και το ποτό στα εστιατόρια, καθώς και τα ενοικιάσεις οχημάτων! Επιπλέον, οι χώροι των ξενοδοχείων είναι αφορολόγητοι. Έτσι, όταν πληρώνετε για το λογαριασμό σας στο εστιατόριο σας, πληρώστε με την κάρτα πιστωτικών αποτελεσμάτων καθώς και το κόστος θα ελαχιστοποιηθεί κατά 22% (που είναι ο φόρος) – δεν είναι ένα brainer.

Υπάρχουν μερικές επιχειρήσεις λεωφορείων που ταξιδεύουν από την Colonia στο Montevideo. Μεταβείτε στο τερματικό την προηγούμενη ημέρα καθώς και αγοράστε το εισιτήριό σας. Πήγαμε με το Taril καθώς και το κόστος ήταν 354 πέσος (12,50 δολάρια) / εισιτήριο. Το ταξίδι ήταν 2,5 ώρες.

Για υπέροχα εστιατόρια, επιθεωρήστε το Cafe La Tasa de Te, το Buen Suspiro White Wine Bar καθώς και το Que Lo Pario Mendieta.

Οπως αυτό? Κάντε το! ;

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδεικνύει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.